Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

marți

Papusi din ciucuri

In ultimul meu post va povesteam despre  realizarea ciucurilor ,azi va voi arata cateva idei de folosire a lor ..exceptandu-le pe cele clasice ca ..ornament pentru caciuli sau alte obiecte de imbracaminte .Iata unul dintre moduri :

Papusi din ciucuri :) :


Va trebuie doar lana ,o mingie de ping-pong sau lut alb .,sarma ,.ceva sclipici pentru decorare si /sau pene .Prima data confectionati ciucurele ( in functie de marimea papusii efectuati un ciucure mai mare sau mai mic) ..Cand este gata treceti la conectionarea capului  pentru aceasta  fie folositi o mingie de ping-pong ,fie lut alb ...eu am folosit lut . Prima data am trasat linia parului ...apoi am desenat ochii,gura ...apoi in loc de par am folosit sclipici pe care l-am aplicat dupa ce in prealabil am uns suprafata dorita cu lipici normal ..trebuia doar egalizat dupa ce aplicati sclipiciul si il lasati la uscat ..Cand este gata lipiti capul de ciucure ..iar picioarele si manutele le puteti face fie din sfoara impletita ...fie din lana crosetata ...fie din sarma pe care aplicati sclipici pentru a oferii un plus de efect si o margea in varf pe post de talpa . Daca folositi lut puteti face pantofiori si/sau manute in care la modelare bagati direct sfoara sau lana .

Iata rezulatele:


 

 
  Costuri 0 daca aveti in casa lana si mingiute de ping pong sau lut .Le puteti face cadou unor domnisorele ,sau folosi ca si ornamente in camere "grilly"..ba chiar agata in pomul de Craciun pe post de globuri :)

Sfat :
 - Aveti grija daca folositi lut alb pentru ca este mult mai greu decat ciucurele si atunci nu vor sta in  fund.Pentru asta ori folositi o contra greutate ( o bucatica de lut alb bagata in ciucuras ) ..fie punctul de prindere il faceti undeva la mijloc



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...