Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

sâmbătă

Cum sa faci ...O perna pentru ace !

Aveam nevoie urgenta de o ceva in care sa pun acele de cusut sau cele cu gamalie pe care le foloseam la niste proiecte ,pentru ca mai  mereu ajungeau ba pe jos , ba infipte in bucati de material si uitam de ele ... Asa ca am incopit o pernuta  pe gustul meu cu materiale la indemana oricui ...

Materiale necesare :
   - 2 bucati de material ....1 pahar de plastic ( cel din poza este paharul de la o crema de vanilie din comert ) ...vata ( eu am avut un ursulet de plus care si-a cam pierdut capul asa ca am folosit umplutura de el :D)  si diverse ornamente in functie de ce v-ati gandit sa realizati ..
 Ustensile :
   - ac ..ata ..adeziv ...eu l-am folosit pe prietenul meu .."Pistolul de lipit "

Tutorialul il puteti gasi in filmuletul de mai jos ... am optat ptr slide de poze ca sa puteti vedea clar ce se inatmpla in fiecare cadru ...daca vi se pare ca scrisul "fuge" prea  repede ..puteti pune stop si citii in liniste fiecare cadru




Costuri 0 ... ptr ca vata am avut-o de la ursuletul vechi ..suport am folosit paharul de plastic care altfel ajungea la gunoi ..si textilele sunt resturi de material ..

Un accesoriu de lucru ieftin si fffff util ..iar rezultatul e pe gustul meu ...sper ca si pe al vostru ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...