Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

miercuri

Cateva bete si .....

Cand e vorba de fotografiile de familie ...mai ales cele mai importante care trebuie musai sa le ai pe peretele din sufragerie ... alegerea ramei foto este foarte importanta.Pe piata sunt mii..zeci de mii ...sute de mii , ba chiar milioane de modele ...de la banala rama pana la unele complicate sau cu tot felul de inseratii din aur argint ,pietre pretioase sau mai stiu eu ce fitza ... Dar de ce sa dai banii pe ele ?!?! Mai ales cand climatul economic este unul destul de fragil ?!? Uite cum iti poti face o rama foto speciala , doar cu pretul unei ore de munca ... Iata de ce ai nevoie ... O placa de lemn de preferat ...dar puteti si aici improviza( eu am folosit ca si "spate" ..placa de fundal al unei rame foto care s-a stricat )... de bete luate din parc/padure etc( de preferat cat mai ciudate ) ..un pistol de lipit cu bare de silicon ..o fotografie ...
Procedura e ff simpla ...lipiti poza pe bucata de lemn ...apoi de jur imprejur lipiti cu ajutorul pistolului betele ...eu am adaugat si o mica floare din material texlit ..ca sa ii dau o bucatica de culoare ( era cam prea maro ;) ) .
In poza nu prea se vede efectul ramei pe perete ...dar va garantez ca este super ..ii da un aer modern..Costurile sunt minime,aproape de 0 daca aveti in casa "spatele",pistolul si lipiciul ,iar efectul e maxim .... Va urez cu mult drag tuturor , spor la lucru si sa aveti o zi frumoasa ,plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...