Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

marți

Pimp ur ...hair accessories

Pentru orice domnisoara sau doamna  accesoriile sunt foartee importante ,mai ales cele de par  asa ca m-am gandit sa va ofer cateva idei de cum sa faceti banalele/ieftinele agrafe si cordelute/bentite sa arate excelent   ...

1.Agrafe , agrafe si iar agrafe :
 Eu am folosit agrafe obisnuite, gen click (asa parca le spune ) ..cateva pene colorate ..inimioare , frunze,floricele si fundite ( in afara de pene si fundita portocalie ..toate celelante le-am cumparat impreuna intr-un fel de set pentru scraping book ..dar dupa cum vedeti au primit o alta destinatie :) ) .Voi puteti folosi orice .. pene . perlute ..ornamente diverse ..fundite ...orice aveti la indemana si va face placere sa purtati  sau sa asortati la o tinuta .
De lucrat le-am lucrat simplu ...am realizat in primul rand ornamentul dorit ..spre exemplu ..am lipit pe o fundita un trandafir din material textil ...sau penele le-am lipit intre ele si peste am aplicat o frunza si o inimioara/floricica ...odata terminat ornamentul dorit ..il lipiti ( fie cu pistolul cu lipici ..fie cu un lipici bun pentru metal si textile ) pe agrafa ... lasati sa se intareasca lipiciul si sunteti gata ... ieftin si rapid
iata cateva rezultate :

O intreaga colectie :




Pene :



Fundite :

Alte pene :
                                    



2.  Bentite /cordelute :

  Am folosit o bentita simpla ..fara ornamente ...sau alte accesorii ..eu am avut prin casa una din metal si unele din plastic ..cea din metal a avut odata la viata ei niste ornamente ,dar s-au stricat asa ca a primit acest face lift .. iar cele din plastic ..le-am cumparat cu muulti ani in urma la un Revelion avand pe ele un ornament de carton   pe care scria Happy New Year ..asa ca le-am indepartat cartonul si am ramas cu bentitele curate gata de "pimp-uit " ... La fel ca si la agrafe ..intai confectionati ornamentul ..apoi aplicati-l pe cordeluta/bentita  ...
Iata 2 rezultate :

Bentita de metal :


 Bentita de plastic 


                                                     

Intreaga "colectie " o puteti gasi aici 


Costuri minime ...posibilitati diverse si nelimitate in functie de gust..talent ..materiale ..tinute de asortat ..etc ...Daca aveti fetite le puteti usor antrena in proiectul vostru ..Distractie tat pentru micile printese ..dar si pentru doamnele stilate ..Have fun!

Kiki va doreste spor la munca cu voiosie si placere !  

1 comentarii:

Diianna spunea...

cum pot sa fac si eu niste accesorii?;;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...