Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

marți

Palariuta/accesoriu de par ...

In ultima vreme foarte la moda sunt accesoriile maaari de par..acum ca  ca este o floare ,o palariuta.,funda imensa ..etc ..nu prea conteaza ..dar sa fie ... Iata cum puteti confectiona un astfel de accesoriu  ieftin si rapid ...

Personal am optat pentru un accesoriu cu  pene ( asa a fost " comanda" ) .. Pe langa pene , am mai folosit ...niste perlute si o pioneza aurie ( da ati auzit bine ..o pioneza ) ..o fundita ,o bucatica de material textil si o jumatate de pagina de ziar ...
In primul rand am realizat miezul prin tehnica papire mache  ..cand a fost complet uscat l-am vopsit in galben si l-am lasat la uscat ..cand a fost gata  pe marginea lui una cate una am lipit penele pe margine ..cand am terminat de lipit penele ..pe spate am imbracat  ,prin lipire ,miezul + terminatiile de la pene ..in bucata de material ( sa nu se vada urat si sa nu deranjeze terminatiile penelor atunci cand este purtat ) ..cand si aceasta etapa a fost gata ..am trecut la decorare ..pe marginea miezului am pus un rand de perlute si in mijloc pioneza aurie ... La sfarsit pe spate am aplicat o fundita prin care sa se poata lega in par ( nu stiu daca a fost cea mai inspirata alegere, dar nu am primit reclamatii) Iata rezultatul :



 Puteti folosi ..funde ...voal ... flori artificiale ...orice va face placere sa purtati sau trebuie sa asortati ..Costuri ( personale)  0..ptr ca am avut tot in casa ,iar penele le-am adunat din parc ,unde este un lac pe care zburda vro 40 de rate ...Repet a fost o "comanda"  ptr o fetita din vecini care era domnisoara de onoare la nunta parintilor asa ca  mai tot  a  fost in conformitate  cu dorinta ei /gustul ei .Dar pe marginea acestui post puteti sa va dati frau liber imaginatiei si sa creati accesorii de par dupa stilul vostru  sau preferinta voastra .

Kiki va doreste spor la munca cu voiosie si placere !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...