Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

luni

As vrea sa imi cer iertare ...

...voua ,tuturor ...cei care intrati zilnic ,cei care ma urmariti ,dar si voua cei care intrati prima data ...si vreau sa imi cer iertare ca am disparut ca magarul in ceata  si ca blogul nu e prea aranjat asa cum ati merita voi dragii mei prieteni , dar uneori viata ne mai da palme peste ceafa si cum un necaz nu vine niciodata singur ..s-au cam strans si nu prea gasesc timpul necesar ( si mai ales starea necesara ) sa stau la pc sa scriu si sa aranjez blogul ...asa ca pentru o perioada voi cam lipsi .Eu personal  sper ca pana la sfarsitul saptamanii (7-8 februarie 2010 ) sa se vada siguur luminita de la capatul tunelului si sa scap de stres macar,ca restul le mai rezolvam noi  , daca nu , nu pot preciza cu certitudine cand voi revenii ,dar va promit ca voi revenii cu siguranta cat mai repede posibil cu noi surprize ...le am pregatite ,dar nu le pot pune cap la cap sa ajunga pe blog :(.
Aceleasi scuze le datorez si fetelor de pe diverse forumuri pe care le-am lasat balta aiurea in targ  ..sorry fetelor inca de anul trecut :((  ( aici cu forumurile a fost si o mica problema tehnica pe care din lene/scarba/delasare  am tooot amanat sa o rezolv pana s-a spart " buba" si acu nici sa vreau si nu ma mai pot tine de ea  )..sper ca si voi sa ma iertati de disparitie :)

Va pup pe toti si toate ...si va urez  , multaaaaaaaaa sanatate ,iubire ,veselie si spor la munca ..ca restul le mai descurcam noi ;)  
                                                                      Cu mult drag, Kiki 
Sursa foto : alex-t.de

2 comentarii:

Cristina spunea...

Suntem aici si te asteptam :)

diana si pati spunea...

stai linistita, te asteptam sa revii cu forte noi si multe alte lucruri minunate!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...