Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

marți

Si ca tot vorbeam de scoala ...d'ale celor mai mici scolari


Cum va spuneam in postul anterior am petrecut muuult timp in ultima vreme la scoala cu copiiii ...ptr ca in fiecare an mamicile celor mai mici scolari ( 4-6 ani ) fac un fel de curatenie generala in clasa piticilor ...Atunci am vazut ca pensulele ptr ora de pictura erau  tinute in niste borcane simple de sticla ...Nu is genul "aoleu drobul de sare de pe soba " ,dar cand ai 17 copilasi micutti si unii cam neindemanatici ,e mai bine sa "previi ,decat  sa tratezi " .Am intat in actiune pentru ca am gandit ca pot face ceva care sa fie si frumos ptr copiii ,dar mai ales sigur .

Pe modelul  O vaza "GIRLY"... le-am facut 2 suporturi de pensule ...dar in loc de cutie de metal am folosit 2 recipiente de plastic pe care le-am imbracat in jeans luat din niste blugi care ii ramasera mici piticului meu ...si pe care le-am decorat simplu cu pietricele si nasturasi ...una ptr fetite ( cea roz cu nasturasi ) si cea cu pietricele albastre ptr baieti ( nu prea am avut nici inspiratie si nici materiale strict ptr baietei ) ..dar iata rezultatul :


Nu e cine stie ce ..dar locul posac unde se gaseau pensulele este un pic mai vesel si mai safe ;)
Totul a costat ..10 minute de lucru ...doar atat ..materialele folosite  erau doar deseuri care puteau ajunge fie in containerul de haine ...ori in containerul de gunoi  ...dar  pretul obtinut pe ele ( multeee imbratisari si fete bucuroase de copiii ) a fost de nepretuit :)

Sa aveti o zi frumoasa..plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...