Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

marți

Explicatia disparitiei :D







Nu am avut timp de nimic lunile astea doua ( iunie si iulie ) ,agenda a fost incarcata rau ( de chestii birocratice si urate nu vorbesc ptr simplu fapt ca vreau sa imi incarc inima si mintea numai de lucruri frumoase ;) ) si cand nu a fost incarcata am facut-o noi incarcata :D cu plimbari luuunigi cu bicicleta sau pe jos prin natura si/sau pe plaja ,am petrecut muuult timp cu o multime de copiii( si cu ei si pentru ei ;) ) ,incluzand aici si copiii personali :)) .Scoala se incheie aici abia joi dar pana atunci si acolo agenda a fost plina in activitati ptr copiii si pentru parinti :D.( voi mai revenii pe marginea acestui subiect ) .Asa ca timpul la pc a fost drastic redus ,ba in we am ajuns sa venim acasa ca la hotel doar sa dormim :)) .Suntem intr-o permanenta vacanta, desi nu suntem in vacanta !!! Avantajele de a locui intr-un loc minunat si mai ales turistic , dar nu va turism comercializat la maxim ,ci unul simplu ,basic ,o intoarcere in natura si la simplitatea relatiilor umane .
Cam asta e explicatia de ce am disparut ca magarul in ceata atat de pe blog ,dar si din "viata internautica " din spatele lui ..Promit ca in scurt timp sa pot raspunde tuturor celor care au lasat mesaje aici ,pe e-mail sau pe Facebook.

Si totusi in aceasta vacanta permanenta am primit o veste frumoasa de care sunt tareee mandra ca s-a intamplat ...si anume ..in luna iunie unul din articolele mai vechi si anume "Transforma-ti deseurile in lucruri trendy" a aparut pe unul dintre cele mai bune si mai completa colectie de tutoriale hand-made dintre paginile/blog-urile care au ca subiect hand-made-ul ,si anume  Tutoriale Handmade * Arts & Crafts *.Puteti gasi acolo diversi artizani cu tutoriale in limba romana care fac diverse minunatiii ...bijuterii ,fotografie,arta decupajului si multeee multeee altele ..il recomand si va invit sa descoperiti singurei o lume minunata ,plina de frumusete si pasiune  ptr hand-made !


Sa aveti o zi frumoasa..plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...