Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

miercuri

Raspund "urmaritorilor" :)....


Iarasi am tras chiulul ..dar nu prea am avut timp de nimic in ultima vreme ( ca de obicei anul acesta) ...si din pacate am ramas datoare unora dintre voi cu cateva raspunsuri la intrebarile si "reclamatiile"voastre de pe e-mail sau Facebook....Unora..am raspuns personal ...dar am mai si uitat ( varsta maica ...:)) )


Ioana m-a intrebat pe  e-mail :


"Buna draga Kiki ,
Te rog  frumos daca ai putea sa ma ajuti cu un sfat pe atat de practic ...pe atat de simplu si necostisitor ( deeee e criza) ptr etalarea felicitarilor de sarbatori...Anul asta am primit  o gramada si nu imi place sa le vad inghesuite in biblioteca :( ....Merci frumos anticipat !"


Ioana draga mea....pe meleagurile unde locuiesc acum sunt inca ffffff populare felicitarile (cu orice fel de ocazie primesti de la prieteni si familie una ..de la schimbarea job-ului sau a casei  pana la evenimentele fericite   sau    nefericite din viata ta) ... iar acum de Craciun e "invazie "de felicitari ...mai ales de la colegii copiilor ...cea mai ieftina solutie e sa le atarni...ca pe rufe ...iti trebuie doar  o sfoara  destul de lunga ...si sa le prinzi fie cu carlige de rufe ( de lemn de preferat ...ptr ca le da un aer rustic ...iar daca  le dai un pic cu zapada artificiala aduci si o bucatica de iarna in casa ta) ....fie cu agrafe de birou  si sa lasi senzatia ca plutesc ....sfoara o poti si pe ea impodobii dupa gust ...cu crengute de brad...globulete .... fundite ...etc...
Sau le poti atarna pe o usa ...eu le-am atarnat copiilor felicitarile  lor ( cele adresate direct lor ) pe usa camerei lor...am folosit un panglica de hartie (a venit la pachet cu niste materiale comandate si chiar ma gandeam ce sa fac cu ea )....am taiat 2 fasii (initial...apoi am suplimentat ptr ca nr  felicitarilor a crescut :)) ) ...care au primit                in capat ( sa mascheze cumva   banda adeziva )..un ornament de iarna (o fundita ...globulete ....floricele)..apoi fiecare copil si-a lipit felicitarile primite ( o adevarata distractie ptr ei :) ) ..Cam asa  arata "colectia " din camera celui mic ...:




Costuri  in ambele cazuri : ZERO ...un pic de imaginatie ...si ceva ornamente vechi


 Distractie placuta la atarnat, mult spor si mai ales cat mai multa imaginatie ;)


Anamaria Ana  a scris pe Facebook :


"Ce bine ca te-am descoperit!!!Sunt la un liceu economic si lucrez la departamentul de marketing al unei firme de exercitiu care se ocupa de reciclat si trebuie sa amenajez clasa cu diverse obiecte eco! Acum am de unde sa ma inspir:X Multumesc!!! " 


Cu multa  placere draga mea,ma bucur ca am putut sa fiu de ajutor.....
materiale exista slava domnului...iar eu cred cu  tarie ca aproape  orice
 material uzat   se poate transforma cu un pic de imaginatie intr-un lucru 
folositor ,unic si frumos ...
Preferatele mele sunt cutiile de tabla pe care le transform cu mare place 
in diverse  containere de depozitat diverse  ...iata "ultima colectie "( ptr cei 
 care nu cunoasteti metoda de realizare o puteti gasi ...aici )  :





Costuri  0    ...am  reciclat atat cutii de tabla( sau borcane) ...dar si ceva materiale vechi provenite de la haine pe care nu le-ai fi putut da  la vreo fundatie ptr ajutorarea  saracilor   ...ba chiar si un ornament de pom am reciclat :D  ( in floarea rosie nu se vede prea bine dar este un ingeras dintr-un ornament vechi care s-a deteriorat )

Anyway ...Mult succes la prezentare ...si bineinteles la scoala ... 

Cu   promisiunea unor noi posturi interesante cat de curand ...
 Va urez cu mult  drag tuturor , spor la lucru si sa aveti o zi frumoasa ,plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie!                   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...