Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

vineri

Transforma-ti deseurile in lucruri trendy

Aseara am realizat ca 3 lucruri din imediata mea apropiere ma enerveaza la culme asa ca azi de dimineata le-am transformat din obiecte enervante in obiecte placute ... Dar sa va spun de ce e vorba ... Pai e vorba de impovizatia de suport de creioane( o cutie de conserve)  ,capatata dupa ce suportul meu a fost stricat( nu dam nume :D ca se supara) , de cutia in care imi tineam "sforile"( o cutie de inghetata )  si de suportul de lumanare care mi-a fost ciobit tot de "nu dam nume " ..
Deci materialele ptr astazi sunt : o cutie de conserve , o cutie de inghetata  , un suport de lumanare patrat din sticla obisnuita , o bucata de material , jeans in cazul meu , scoici culese la ultima plimbare pe malul marii , niste margelute, paiete ,perlute ramase de la alt proiect , pistolul de lipit (atentie nu vorbim de letcon ,ci de pistol de lipit cu bara de plastic )
Nu am un procedeu anume ...cum spuneam si in alte posturi ..totul vine pe moment ..luati obiectul pe care vreti sa il infrumusetati si vizualizati-l in alta maniera ...apoi incepeti cu pasul 1 ..apoi 2 , ceilanti pasi vor veni de la sine ..pentru ca veti vrea sa mai adaugati /eliminati ce va place ,ce nu va place . Eu am imbracat in jeans cutia de plastic si cea de conserva .. suportul nu l-am imbracat ca nu am vrut sa stric /ascund sticla...apoi am aplicat scoicile cu pistolul de lipit ... apoi tot cu ajutorul pistolului am aplicat perlutele in locurile ramase libere sau in locurile unde am crezut eu de cuviinta ca e locul lor ... la final ca finalizare am adaugat ( la gramada) margelutele ,paietele etc ... tocmai in ideea de a crea un conglomerat din ele ..iata rezultatele :



  Suportul de creioane /pixuri :

Fata                        
Spate :
                               
  Produsul final :

     Cutia pentru depozitare 

 Fata 1
                                                           
  Fata 2:

   Produsul final :

    Suport pentru lumanare :
  Fata 1-2
  Fata 3-4



In acest mod puteti transforma in spatii de depozitare ,cutii deosebite de cadouri , etc etc etc lucrurile pe care odata le aruncai .Costuri 0 timp de executare ( pentru toate 3 ) cca 3 ore ...

Cateva sfaturi utile ( sper :) )  : 

Aveti foarte mare grija la pistolul cu lipici ..este foarte fierbinte si poate provoca in caz de utilizare necorespunzatoare arsuri foarte grave ( nerecomandat copiilor) . Cand aplicati bucata de material este de preferat sa aveti la indemana alta bucata de material pe care sa o folosit pentru a netezi bineee bineee( altfel riscati sa aveti galme de la lipici) .Margelutele puneti-le ca si cum ati presara sare pentru a   evitata sa bagati degetele in lipiciul fierbinte


Sursa foto's  Arhiva personala  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...