Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

duminică

Sfesnice din sticle sau cel mai usor obiect handmade EVER :))

Imi place sticla( ca element, nu ca si obiect cu o licioare in ea :P )  ...muult de tot ..si de o vreme am inceput sa "colectionez " sticle goale cu forme dintre cele mai neobisnuite ...prietenii mei stiu asta si de multe ori ma trezesc cu cate o sticla goala neobisnuita .Pe unele le decorez si le returnez "aducatorului"..pe altele le tin "acolo" ptr ca intr-o zi o sa imi vina o idee si pentru ele ;) ..Asa mi-a venit si ideea ptr urmatoarele sticulte ...le-am transformat in sfesnice ...Cum??? Superrr simplu ..ba chiar e un obiect care se face singurel si este in permanenta transformare ...Dar sa va explic :

Am luat 2 sticlute ...una mai mare si una mai micuta ...aratau cam asa :

sticle1


Le-am vopsit simplu intr-o culoare ...nu merita pictate pe deplin ( o sa intelegeti de ce ) ..apoi le-am pus cate o lumanare si le-am folosit ca atare ...

sticle2

Dupa prima folosire aratau cam asa :
sticle 3


Apoi le-am mai folosit ..odata si inca odata si incaodata ... ideea este ca ceara care cade de la lumanari se prelinge pana se intareste pe sticla formand un fel de strat 3D al peste sticla .

23012011740

.cu cat folositi mai mult sticla cu atat stratul devine mai vizibil si mai ciudat ..

23012011756

.iar daca alternati culoarea lumanarilor veti alterna si culoarile de pe sticla ;) ..vedeti de ce nu e nevoie de o pictura complicata ?!?!

blue1

( Acesta este o sticla albastra cu multeeee utilizari ..de fapt primul "sfesnic" din casa mea )

Niste sticle frumusele pot schimba atmosfera la masa voastra ...sau in casa ;)
Timp de lucru 5 min vopsirea ...costuri 0 ptr sfesnice ..de lumanari va descurcati voi ,ori le cumparati ,ori le faceti .

Cateva sfaturi : 

-E de preferat ca sticutele sa stea pe o tavita /suport etc ptr ca exista riscul ca ceara sa se prelinga pana jos si atunci veti avea o pata de ceara pe fata de masa sau pe mobila ( acum depinde si cat lunga este sticla )

-De preferat ca inainte sa va apucati sa vopsiti sa incercati daca lumanarea se potriveste in gura sticlei...daca nu ati muncit degeaba si trebuie sa alegeti o alta sticla adecvata ..daca e prea mica se mai poate ajusta "din condei " dar daca gura sticlei este prea larga atunci nu prea aveti ce face ...

-Nu lasati sticlele la indemana copiilor ( mai ales cand lumanarile sunt aprinse ) ...

Va urez cu mult  drag tuturor , spor la lucru si sa aveti o zi frumoasa ,plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie!                   

2 comentarii:

Ramona spunea...

ingenios, imi place

Angi spunea...

Interesant si usor de realizat.Like!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...