Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

luni

Surprize, surprize

Am ramas profund surprinsa sa descopar astazi ca mai mult sau mai putin voalat sunt acuzata de plagiat ( e moda acum) si lipsa de originalitate in alegera numelui acestui blog si a paginilor de Fb ale sale "Maini Dibace" si "Ce pot Face 2 Maini Dibace "
Raspunsul il puteti vedea in poza de mai sus... AS avea o rugaminte mareee la voi ..si anume sa raspundeti pe pagina de FB a acestui blog la un chestionar ...si anume din ce an cunoasteti/frecventati acest blog? Puteti vota AICI . Nu vreau sa se inteleaga ca am ceva cu domnisoara respectiva, din contra o inteleg perfect si chiar imi pare rau ca am suparat-o,dar totusi cred ca am muncit cativa ani in urma ( dansa este pe Fb din 2011) pentru ca acest blog sa isi castige o oarecare reputatie ( mica si restransa ) dar e a mea! Lumea internautica e destul de mare ca sa putem toti convietuii fara sa tipam unii la altii ca am furat nume si ca nu avem originalitate ! MULTUMESC ANTICIPAT pentru vot !! P.s. Din cauza ca nu am acordul celei care a postat am ales din respect pentru privacy dansei , sa sterg numele utilizatorului si poza profilului,continutul fiind postat pe pagina oficiala a blogului pe Fb este general si ca urmare il pot folosii.

1 comentarii:

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Kikimiki, bine ai revenit!!!! Yupiiii!!! Ce ma bucur!!!!!
Am votat- eu te stiu "doar" din 2010, de cand mi-am facut eu blogul- pe vremea aceea te vizitam foarte des si am invatat multe de la tine... Si sa nu-ti mai para rau ca ai suparat-o pe dra respectiva; ea ar trebuie sa isi controleze reactiile...In fine, noi sa fim sanatoase!
BINE AI REVENIT!!!!!!!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...