Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

luni

Ceasul ...

Am primit un ceas de perete ...nu cine stie ce ...mai era si second hand .Dar e un ceas drag mie care poate spune cate ore frumoase am petrecut cu muuulti copiii in ultimii ani.E/era un mic suvenir dintr-o scoala mica si plinaaa de viata care acum s-a inchis ...asa ca e ffff special pentru mine .Si cum timpul lui s-a cam dus si cu siguranta ajungea la gunoi asa ca l-am luat acasa ...Numai ca nu il puteam pune asa pe perete deoarece pe alocuri plasticul era un pic sarit ...asa ca l-am transformat ...Inca nu e gata dar macar va puteti face o idee ;) INAINTE :
Ce am folosit?!? Un pic de material jeans maro, lipici ( de data asta am folosit spray de lipici ...hmm bun ..nu excelent ), niste sfoara alba ,diverse decoratiuni ( am folosit scoici si niste floricele care erau facute si nu le gaseam locul ) ... Procedeul : Simplu ..am imbracat ceasul in materialul de jeans ...apoi am aplicat sfoara alba ca sa ii dau un "finish touch " apoi am pus copiii la decorat ;) ...Sincer inca nu e gata ( dupa gustul meu ) ..parca ar mai merge niste scoici mici intre scoicile mari dar inca nu le-am cules de pe plaja ..asa ca poza de mai jos e una INTERMEDIARA nu cea FINALA :D.
Stai pe conectat la noi pe Fb si cu siguranta vei vedea printre primii rezultatul final ;) Sa aveti o zi frumoasa..plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...