Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

duminică

Pomi de Craciun in miniatura ...2

Copacei din sarma :

Vorbeam anterior ca daca vreti puteti folosi si sarma cu sclipici  ....iata cum o puteti folosii ...






Construiti baza si "trunchiul" ,apoi modelati din sarma ramurile... fie doar o singura sarma( vezi foto 1) ..fie in 2 ( foto 2) ..ideea e sa obtineti din sarma un fel de triunghiuri care sa reprezinte ramurile plineee ale pomului ...cand sunteti gata decorati dupa gust prin aplicarea cu pistolul de lipit a decoratiunilor pe sarma cu sclipici si pe baza...eu am folosit in primul caz o veche ghirlanda pe care am facut-o bucatele ( si stelutele lipite sunt tot din ea ) + fundite si in al doilea caz niste semi sfere de sticla care s-ar fi vrut a fi deocor pentru aranjamente de
lumanari sau vaze/ghivece de flori...eu l-am folosit pe post de "globuri" + fundite





Casuta lui Mos Craciun:

 Am primit acum cativa ani un ornament in forma de casuta  cu 4  ferestre unde  apare mos Craciun ...problema in fiecare an era ca ori era prea mare de a ajunge in brad ( are cca 25 cm) fie prea mic pentru alte aranjamente ...asa ca mai mereu ajungea in cele mai intunecate  colturi ... eee acum avand o baza si un "trunchi " gata facute mi-a venit ideea de a pune acest ornament acolo si ptr a  avea casa mosului aproape :) ..un cadou /ornament perfect  pentru noptiera unui pitic Iata-o :




Kiki va doreste spor la munca cu voiosie si placere !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...