Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

duminică

Cutii din ladite


A venit primavara  si cu ea si curatenia de primavara ,iar mie imi place ca la fiecare superrrr curatenie sa schimb cate ceva in casa ...fie inlocui draperiile cu unele noi ...fie imi redecorez interiorul ...fie , fie ,fie ...Anul asta mi-am facut si o supeeer curatenie si in materiale ptr ca s-au strans atateaaa si nu prea m-am indurat sa ma despart de unele si altele ...Si cum o superr curatenie trebuie asortata si cu o redecorare a spatiului de depozitare ...asa ca mi-am facut cutii de depozitare din .... cutii de mandarine :)

Iata "ingredientele ": 

- O cutie de lemn pe care o gasiti in orice supermarket ca fiind ambalaj ptr citrice ...

cutie mandarine

-cateva servetele colorate dupa gust
- aracet ptr decoupage
-o pensula ( aceasta e optionala ...eu is mai "din topor " la capitolul asta si folosesc degetele :))  )

Primul pas este  pregatirea cutiei  si anume ..in primul rand trebuiesc inlaturate toate capsele care sustin cartoanele si plasele ( sa nu le indepartati si pe cele care sustin cutia ca veti ramane fara cutie :P) ...
Apoi inlaturarea inscriptiilor sau eventualelor stampile ...asta o puteti face in general doar prin vopsire ..in functie de folosinta pe care vreti sa i-o dati puteti sa vopsiti ( sau nu ) intreaga cutie ...
Cand vopseaua s-a uscat aplicati "Tehnica servetelului " si "imbracati cutia in servetel ...dupa ce s-a uscat o puteti folosii ca orice va vine in minte incepand de la ghiveci ptr flori pana la fuctiera ...ladita "de toate " de pus telecomenzi,ziare ,etc etc etc pe masuta din sufragerie ...
Eu le-am folosit ptr a imi stoca corespondenta / facturile de plata  .....

1

diverse materiale ...

5

Alte materiale ,ba chiar cosmeticele ...

Partea cea mai frumoasa la ele este ca poti sa le pui una peste alta si obtii un spatiu compact si curat ptr bibloteca/dulapul/locul tau de lucru  :

aaa

Costuri 0 daca  aveti lipiciul "decoupage" in casa  si servetelele ..daca trebuie sa le cumparati luati in considerare ca veti face o investitie in mai multe lucusoare ptr nu va vor trebui toate odata ptr ca nu veti folosii un intreg recipient de lipici si nici un intreg pachet de servetele ...

Cateva sfaturi :

 - S-ar putea ca si dupa 2 straturi de vopsea stampilele/inscriptiile de pe cutie sa nu dispara complet ( daca va uitati fff atent la ultima poza veti vedea ca se vad ceva urme de inscriptie ) nu e o tragedie ptr ca le puteti acoperii cu o eticheta frumoasa  sau o floricica ca sa ii dati un aspect 3D ;)
- Spuneam ca puteti sa le folositi ca si ghivece sau ladita/fructiera /cum vreti sa ii ziceti , luati in considerare atunci daca le veti folosii ptr afara sau in casa ...daca le veti folosii ptr afara sfatul meu e sa le aplicati un strat de lac ( ptr afara ) ca sa poata rezista atat razelor soarelui cat si umiditatii .Iar in cazul ghivecelor puneti o folie de plasitic in ladita inainte sa puneti pamantul ca sa prelungiti viata lemnului ;)

Va urez cu mult  drag tuturor , spor la lucru si sa aveti o zi frumoasa ,plina de iubire,veselie ,voie buna si inspiratie!   O primavara frumoasa  ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...