Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

vineri

O vaza ....

Am tooot suspinat in ultima vreme dupa ceva asemanator sticlutei daruite prietenei mele ( povestea ei aici ) si cum aveam prin casa un borcan de plastic ( au fost ceva biscuiti in el ) am zis sa imi fac o vaza mai speciala , mai ales ca am primit un frumos buchet de trandafiri de la baietii mei :) ...
Asa ca  ptr proiectul aceasta am avem nevoie de ..1-2 servetele ( depinde cat de mare este "proiectul") ..un recipient ( ex un borcan ) ...lipici ptr decoupage si daca in design-ul vostru intra in calcul si o panglica/fundita /etc
Pasul 1 ...am vopsit borcanul in alb (fiind de plastic nu a trebuit sa il "grunduiesc " intai )

1a

Pasul 2 ..cu ajutorul tehnicii servetelului  am decorat borcanul cu servetel

Pasul 3 O fundita a intregit "peisajul "

9

Iata-l la "munca"....
2

Il puteti folosii si in bucatarie ca suport de linguri de lemn si alte ustensile de bucatarie ...sau chiar ca borcan de biscuiti /prajiturele etc etc etc daca ii adaugati ( sau poate borcanul vostru chiar are ) un capac si o eticheta eleganta ...

Costuri 0 ...

PASTE FERICIT ! Sarbatori plineee de lumina ,iubire, voiosie si sanatate !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...