Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

vineri

Facelift ptr o vaza veche de gradina




Zilele trecute am gasit o vaza pentru gradina ... mi-a fost mila de ea sa o vad asa de singura si pustie ...si nici nu prea imi placea de ea pentru ca era plicticoasa ,era chiar urata ( dupa gustul meu off course )...asa ca am luat-o in casa ...am spalat-o si un pic slefuit-o cu un smirghel fin ...cam asa arata la inceput :
Apoi cu niste acuarele acrilice am inceput si am desenat pe ea ce mi-a trecut prin cap offcourse cu talentul de rigoare ;) ... A iesit cam asa :

Apoi a primit un strat de lac ( din cel pentru afara) si i-am gasit un loc in gradina :). Si uite asa am un ornament original la un pret miniiiim ...cca 30 de min de munca la el.
Si voi va puteti transforma obiectele vechi lipsite de stralucire intr-un ornament trendy cu un pic de imaginatie si cateva culori

Sursa foto: arhiva personala

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...