Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

luni

Mi-am facut temele :)

Acum vro 2 posturi va prezentam oportunitatea de a face mici bijuterii din sfoara de canepa ...si cum nu postez ceva inainte de a incerca pe propie-mi piele ..iata rezultatele dupa cele invatate din filmulete. E adevarat ca nu am ajuns la un magazin sa cumpar banala sfoara dar am improvizat . De fapt asta e si ideea de baza a acestui blog ... creativitatea ...iei o invatatura si o prelucrezi cum doresti in functie de talent si ingezionitate . Ceea ce vedeti in pozele de mai jos sunt materiale gasite in casa ...Pentru sfoara am folosit fir de nailon ( cred) luat dintr-o perdea de muste gen spagheti :)) care zacea nefolosita  intr-un colt de sifonier..iar ornamentele sunt ori facute de mana ( trandafirii si margele maari ...voi reveni la momentul potrivit si cu un post despre ele ) , ori perlute si alte bilute colorate luate dintr-o bratara pe care am primit-o cadou si nu imi placea.
Iata cateva din rezultate
 :Costuri 0 (zero) ... timp de lucru cca 20 de min /bucata execeptand colierul care are ca timp de munca cca 1 ora ... Ar mai fi fost inca o bratara,dar am avut o vizita a unei adolescente tare draga mie si i-am facut bratara cadou inainte sa o pot imortaliza :)
Nota pentru tema mea va las pe voi sa o dati ;)
Sfat: Daca nu doriti sa fiti statica si sa fiti legati de o masa ..puteti sa va incropiti un mijloc portabil pe care sa pozitionati ceea ce lucrati ...e foarte usor de realizat aveti nevoie de un bat/scandurica pe care sa pozitionati 2 cuie ... o puteti lua afara pe terasa ..in fata televizorului ...in parc cat supravegheati copiii si chiar in masina la un drum lung ;)


Sursa foto's : Arhiva personala

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...