Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

joi

Alti copacei ....





De data asta au primit si nume :)


Armonie de toamna :




Detaliu baza:



Confectionat pe aceesi metoda cu "Copac cu margelute " la care am adaugat o ramura uscata  rasucita ciudat :) ...si in loc de baza din lemne am folosit un vechi ghiveci pe care l-am orant cu sfoara de canepa si un ornament fundita facut din frunze uscate de stuf si o margea mai mare ...inauntru ghivelciului am asezat bete de diverse dimensiuni ca sa pot prinde "radacinile" de ele..apoi la suprafata am pus castane ( mi se terminasera betele :)) ) .Obiectul obtinut are cca 50 de cm si vro 20+ cm latime ...

Copacelul minunat :




 

Detaliu coroana :







Detaliu baza :





 Conectionat pe aceasi metoda ca " Copacul cu margelute " ...numai ca de data asta am imprastiat si ceva margelute pe baza din bete sugerand poamele risipite pe jos .Este o decoratie de 20 de cm inaltime si cca 10 latime .
Sursa foto: arhiva personala 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...