Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

miercuri

Un copac cu .... margelute ...

A venit toamna ...frunzele se scutura si pomii vor ramane dezgoliti in curand .. dar ce ai zice de un pom la tine in sufragerie ?!?! Unul plin de culoare care sa iti aline dorul de vara ...de timpul caluros si de pomii plini de frunze si culoare ... E simplu ...iti trebuie doar sarma de cupru , niste bete  sau o piatra pentru suport si ceva margelute pentru decorarea pomuletului....



Sarma de cupru trebuie sa fie nici prea groasa ,nici prea subtire ,o poti gasi fie la un motor ars vechi ...fie sub forma de cablu cu invelis ...fie o poti cumpara ca atare din magazinele de materiale .Eu am avut in casa o sarma (cred ca de la o instalatie electrica era ramas) cu invelis ...asa ca prima faza a fost sa scot minunata sarma din invelisul negricios in care se afla ..Cand am terminat am strans sarma ( avea cca 5m) si am taiat-o in bucati ( cca 50cm ) ..bucatile rezultate au fost stranse intr-un snop ...Alegeti lungimea ramurilor si a radacinilor ( in cazul meu cca 25 cm ramurile si cca 7 radacinile ) iar mijlocul ramas incercati pe cat posibil sa il strangeti impreuna in sensul acelor de ceasornic astfel incat sa obtineti atat trunchiul ( cu cat mai ciudat cu atat mai bine ;) ) cat si prinderea firelor intre ele .. Si aceasta etapa indeplinita treceti la realizarea bazei pe care va sta pomisorul vostru ..o piatra ciudata .. niste bete ... chiar un mic ghiveci/vaza/suport de lumanari umplut cu nisip decorativ ... Eu am folosit bete pline de muschi pentru a oferii un plus de efect ...le-am lipit intre ele ..am avut grija ca la mijloc sa las suficient loc sa pot baga  partea din mijloc a radacinilor pe care am infasurat-o si legatat-o cu ajutorul unui patent de betele cele mai de jos ... restul de fire le-am folosit pentru a crea impresia de radacini care ies dintre betele cazute la pamant ...Cand ati stabilizat pomuletul ...puteti trece la crearea ramurilor ..prin deschiderea lor si aranjarea lor astfel incat sa formati coroana ... Apoi treceti la etapa finala ...decorarea ..eu am folosit margelute de diverse texturi,culori ,forme  pe care le-am prins in mijloc o picatura de lipici ca sa stea la jumatatea ramurii si in varful ramurii o perluta mica ca sa nu se vada urat taietura firului ...Iata rezultatul final :



Partea de jos mai in detaliu

:


     Costuri 0 daca aveti in casa sarma de cupru ....Il puteti oferii cadou ,folosii ca atare ca decoratie sau ca suport de bijuterii sau daca ii puneti un pic de fibra optica il puteti folosi ca corp de iluminat ;)

Sfaturi : 
      -  Aveti foarte mare grija cu baza ..daca prea mica sau prea usoara veti avea surpriza ca pomul vostru sa nu aiba echilibru suficient .Dar mai puteti adauga ..un betisor ..o pietricica in plus..o maslina o atentie :P
      - Daca nu va place trunchiul sau aveti sarma de lita ..o puteti infasura atat pe ramuri cat si pe trunchi astfel incat sa para ca este facut inel peste inel...peste inel

Surse foto : Arhiva personala 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...