Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

vineri

Masti de Halloween ... buhuhu :))

Astazi este  petrecere de Halloween in comunitatea noastra ...asa ca ne-am pus pe treaba si ne-am facut masti din ziare dupa metoda "Papire mache " si cand spun noi ma refer la persoana mea si inca o droaie de copiii :)) ...


Materiale trebuincioase : folie de aluminiu , banda adeziva  , ziare taiate in fasii,o cana de faina /aracet,o pensula ,vopseluri si alte obiecte de decoratie ( pene,paiete,strasuri,etc)


Pasul 1: Se ia  folia de aluminiu, se impatureste in mai  multe straturi ,apoi  se ia cu ajutorul ei mulajul fetei .... apoi  adica aplicati banda adeziva pe toata suprafata mulajului ptr a ii da o trainicire .

Pasul 2: Taiati ziarele in hartie si pregatiti amestecul pentru papire mache ..fie clasic cu faina ..fie cu aracet/lipici/ adeziv de tapet.

Pasul 3 : Incepeti aplicarea ziarelor pe suprafata mulajului obtinut mai devreme din folia de aluminiu ...strat peste strat pana vedeti ca este de ajuns ca si consistenta si aspect ... Ca sa va fie usor ultimul strat  inlocuiti-l cu hartie alba obisnuita .

Pasul 4 : Lasati masca la uscat ...sau daca va grabiti ..la cuptor 180 de grade cca 20-30 de min

Pasul 5 : Vopsiti sau daca aveti ceva servetele speciale puteti folosii direct tehnica servetelului

Pasul 6 : Decorati dupa placere si nevoie

Iata cam ce am obtinut noi :


Masca intreaga :




Jumatate de masca :




 Lucru pe bucata cca 20 de min ( fara sa punem la socoteala timpul de uscare ) ...Costuri 0 ptr ca am avut totul in casa .. Am petrecut impreuna o dupa amiaza frumoasa si in 30 de minute vom pleca impreuna la petrecerea de Haloween mandrii de mascutele noastre ...
 Sa aveti un Halloween pe masura ... .: Get one @ BlinkieBee.com :.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...