Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

marți

Back to school

Am cateva bibliorafturi noi, dar nu sunt deloc pe gustul nostru, ba mai  sunt si personalizate ( sunt din cele obtinute gratis la diverse reviste) .. si imi pare rau de ele sa le tin nefolosite , mai ales ca aveam nevoie de unele noi si nici nu am gasit ceva pe placul scolarului , am decis sa utilizam ce avem intr-un mod original Am avut nevoie de o basmaluta veche colorata ...jeans dintr-un pantalon mic  ...pistolul de lipit si 2 sfori pe care le-am impletit  pentru a personaliza mapa . Cu pistolul de lipit al lipit materialul pe biblioraft ... apoi am aplicat buzunarele taiate din pantalonul de jeans ..pentru a crea buzunare pentru telefon/pixuri/etc ..inauntru am creat din material un buzunar destul de incapator pentru diverse : pix/portofel/carnete/ copiutze;) / etc .Te poti juca in voie pe material creand de la flori, sclipici  la inscriptii din material si poze   ..Iata rezultatul meu :



Fata :
Fata interioara 
Close-up fata :
                                              
Cotor :
:
Iata si o agenda/caiet decorat dupa aceeasi metoda 

Cateva file din cele cu gaurele pe margine pentru indosariere  si gata mapa ...Timp de lucru cca 20 de min ... costuri 0 ( zero ) atata timp cat ai in casa bibleoraftul ,filele aferente  si materiale ...

 Daca detineti material destul puteti face chiar coperti de carte/caiete  din material  folosind clasica  metoda de imbracare in hartie numai ca in loc de hartie folositi material pe care il puteti prinde fie cu pistolul de lipit ,fie ca sa fiti mai trendy cu ace de siguranta ;)

Sursa foto's :Arhiva personala 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...