Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

joi

Ce poti face cu niste bete si ceva sfoara ?!?!

Ieri am fost in parc ...de fapt sunt o norocoasa pentru ca  toata localiatea mea e un parc :D...batuse vantul puternic cu 2 zile inainte ..iar bete de forme deosebite erau peste tot, asa ca m-am pus pe cules ... ce as putea face din ele ??? Pai mai am ceva sfoara de canepa prin casa ... un placaj de lemn ... ceva resturi dintr-un mozaic ... hmmm
Pai cam de ce am avea nevoie ...pai de o rama foto si un suport de pixuri ( comanda speciala de la cineva drag) ...ok ..punem pistolul de lipit la incalzit ..apoi incepem sa lucram la rama foto luam pe suportul de lemn dimensiunea pozei ( ii desenati conturul cu un creion .. cu ajutorul pistolului lipim capatul sfoarei pe dosul  panelului de lemn si incepem sa infasuram sfoara in jurul panelului pana atingem extremitatea conturului pozei desenat cu creionul ..procedeam asa cu toate cele 4 extremitati si va rezulta un patrat din sfoara ...apoi lipim poza ( de preferat cartonul de protectie al ei astfel incat daca intentionati sa schimbati poza sa o puteti face fara a lipi peste sau a strica poza) .In functie de inspiratie puteti alege bete mai mici sau mai mari pentru a realiza conturul pozei ...faceti intai o incercare punand betele fara lipici ..daca va place ce vedeti incepeti sa aplicati si lipiciul ... ca si finisare aplicam bucatelele de faianta/perlute/floricele /ce mai vreti voi pe margine .. va arata cam asa :

Fata :



Verso 

                                    
Ca efectul sa fie maxim ,sprijinitorul ramei foto il puteti face tot din bete si pe care le lipiti in forma de V pe spatele panelului de lemn  ..ca sa nu arate urat  doar cu lipiciul respectiv ..puteti adauga bucatele de sfoara si/sau bete pentru a masca lipiciul :

                                     
E gata sa isi gaseasca locul in casa ta :) 

Pentru suport am folosit aceeleasi materiale ...am infasurat sfoara pe o cutie de conserve ..din cand in cand am aplicat si lipici pentru a garanta ca sfoara va ramane in locul ei ... dupa ce am terminat de infasurat ..am aplicat o poza tip buletin cu o persoana fff draga inimii mele ( puteti aplica si o poza 10x15 ..eu ,aceasta poza am vrut si am avut ) ... apoi am aplicat 4 bete de dimensiuni diferite si potrivite pentru a creea o rama acestei poze ... dupa inspiratie/talent/materiale mai puteti aplica si alte oranamente /bete /pietricele /sclipici aplicandu-le cu lipici pe sfoara ..rezultatul va fi atat o rama de poza cat si un suport de pixuri  .Al meu arata cam asa :

Fata :
Verso :


Costuri totale ptr amandoua obiectele ...cca 2 Ron pentru sfoara de canepa ( din care mai am juma de ghem :D)...panelul de lemn l-am avut in casa ..puteti folosi si un plastic grosut si trainic ..spatele de la o fosta rama care nu va place sau care s-a stricat ..de cumparat cred ca intr-un magazin de materiale de constructii ar putea fi locul ideal de a il gasi ..si nu ar trebui sa coste prea mult .Timp de lucru cca 30 de min /bucata .

Sursa foto's :Arhiva personala 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...