Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

miercuri

Facelift pentru niste rame foto vechi

La mine pe noptiera salasuiesc cateva poze cu o valoare sentimentala mareee ...numai ca ramele pozelor erau vechii si cu timpul se uratisera ca si design  si nici numai se incadrau cu "peisajul" .Asa ca am scos un tub de vopsea acrilica ,niste ate , cateva perlute si ornamente  si am trecut la treaba .Mai trebuie spus ca prima rama este din lemn si ce-a de a doua dintr-un plastic argintiu ( cred )

   Mai intai ( bineinteles dupa ce am inlaturat atat pozele cat si geamul ) ramele au primit un strat zdravan de vopsea pentru ca vopseaua trebuie sa intre bine in lemn in primul caz ...iar in cel de al doilea caz datorita materialului vopseaua nu s-a prins foartee bine si atunci cu pensula i-am creeat un fel de model tocmai bun pentru a da un plus de efect .Apoi cu pistolul de lipit am aplicat ate,perlute,decoratiuni si bucati de jeansi  dupa inspiratie si gust .Nu cred ca ar trebui sa spun exact ceea ce am facut cum am lipit fiecare biluta pentru ca asa cum spuneam prin unele posturi cred ca fiecare isi are propria reteta de creativitate ,de gust si de materiale si mai mult de atat cred ca fiecare poza are o poveste si voi stiti cel mai bine care e aceasta ..spre exemplu cea de plastic perlutele au directa legatura cu fotografia si obiectul continut de ea ( un trandafir ) ...Anyway ..uite cam ce a iesit 
Rama de plastic argintiu

Rama de lemn 

Durata de lucru cca 10-15 min pentru fiecare ..costuri 0 pentru ca aveam materialele in casa ...Sunt multumita de ele si noptiera mea si mai multumita ca are 2 pete de culoare in "dotare " :P 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...