Protected by Copyscape Plagiarism Checker Software

duminică

Cutii de depozitare colorate

 Cu timpul s-au strans, in micul meu colt  unde lucrez  , materiale mii si mii .. si asa si-a capatat porecla " Coltul cu surprize " ".. aveam la inceput cateva cosuri si cutii aratoase de depozitat ,dar cu timpul s-au dovedit neincapatoare asa ca multeee din materiale au ajuns in cutii de carton normale ..pe care le gasiti la orice magazin/supermarket etc ...si cum coltul meu de lucru este oarecum intergat in sufragerie ..venea musafirul si dadea cu nasu' de cutiile mele ..asa ca au primit un lifting  iar acum dintr-un colt plicticos si plin de materiale ..micul meu coltlon s-a transformat intr-un loc colorat si organizat ( in sfarsit :) )
     De folosit am folosit cum spuneam cutii de carton obtinute de la magazinul din colt ..care au primit un strat de vopsea acrilica ..apoi dupa ce s-au uscat au primit  pe ele diverse aplicatii ...personal am optat pentru a le personaliza in functie de ce contin ...cutia de lana si stofa  a primit o floare din lana si jeans ...cutia de materiale diverse a primit o floare facuta din lut si un dreptunghi facut din bete ...iar cutia de finisaje a primit o spirala facuta din niste resturi de bratari impletite . Acum in functie de materialele avute la dispozitie ,talent ,inspiratie ,etc ..puteti aplica de la servetele ( vom vorbi odata si odata despre tehnica servetelului) ..pana la bucati de lemn ,scoici,poze etc ...Daca doriti capac puteti fie folosii cutii de pantofi ..fie, in cazul cutiilor obisnuite folositi inchizatoarea obisnuita pe care o pictati apoi cu ajutorul unui gauritor dati gauri pe o parte si pe alta apoi  adaugati un siret/sfoara/snur ..veti obtine o cutie cu fundite sau daca nu doriti fundite puteti sa le legati ca pe pantofi ;) ..
Iata rezultatele mele :

Costuri 0 ..timp de lucru cca 10-15-20 de min /bucata ( depinde daca mai luati o gura de cafea ,mai suna telefonul, mai mai )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...